98fun.ir

مالزی یا سریلانکا؟ کدام تور بهتر است؟

سفر به بخش های مختلف جهان، همواره مورد توجه بوده و هست. اغلب دوست داران تفریح و خوشگذرانی در برنامه زندگی خود چندین مسافرت را جای می دهند تا بتوانند از مشکلات و دغدغه های زندگی خود دوری کنند. امروزه به دلیل نیاز سخت مردم به کار کردن و همچنین مشکلات مالی، مردم از دغدغه های مختلفی رنج می برند و مسافرت به بهترین شکل ممکن می تواند این مشکل را برطرف سازد. اما برای سفر به نقاط مختلف جهان، راه های مختلفی پیش روی خود خواهید داشت و مسافرت های داخلی همواره با مشکلات کمتری نسبت به مسافرت های خارجی همراه خواهند بود. سفر به همراه تور، بهترین انتخاب برای داشتن سفری دلچسب است چرا که در این صورت کلیه امورات مسافرتی توسط مسئولین تور مدیریت می شود. اما به نظر شما چه مقاصدی برای گشت و گذار مناسب هستند؟ در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

تور مالزی

مالزی از دیرباز به عنوان یکی از مقاصد گردشگری محبوب ایرانیان شناخته می شود و به صورت هر ساله شاهد سفر خیل عظیمی از گردشگران به این کشور هستیم. هر یک از شهرهای این کشور ویژگی های متفاوتی با یکدیگر دارند به همین دلیل در اغلب اوقات شاهد تعدد مسافران در آن هستیم. این شهر از جنبه های مختلفی برای گردشگران حائز اهمیت است که از جمله مهمترین آنها می توان به: آب و هوای مطلوب و همچنین دیدنی های جذاب و مراکز خرید مختلف اشاره کرد. با شرکت در تور مالزی، بهترین شرایط را برای سفر خود به ارمغان خواهید آورد و به همین دلیل توصیه می کنیم که با رزرو تور مالزی، سفری تمام عیار برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

بهترین زمان شرکت در تور مالزی

به نظر شما چه زمانی برای شرکت در تور مالزی مناسب است؟ در انتخاب بهترین زمان سفر به مالزی، عوامل متعددی تاثیر خواهند گذاشت که در ادامه به معرفی این موارد پرداخته ایم:

آب و هوا: شرایط آب و هوایی مطلوبی بر کشور مالزی حاکم است و فصول بهار و پاییز را می توان به عنوان بهترین زمان برای گشت و گذار در این کشور در نظر گرفت. همین امر باعث شده که در فصول بهار و پاییز بیشترین گردشگران را در مالزی شاهد باشیم.

هزینه های سفر: احتمالا شما نیز از جمله افرادی هستید که به سفر ارزان علاقه دارید. چنانچه مواقع کم درخواست را برای سفر خود انتخاب کنید می توانید تور مالزی را با نازلترین میزان قیمت ها رزرو کنید.

تور کازان

تور کازان یکی از بهترین راه های سفر به روسیه است که سالانه گردشگران زیادی با خرید این تور به روسیه سفر می کنند. شهر کازان یکی از قدیمی و بزرگ ترین شهر های روسیه است. این شهر در کنار رود ولگا واقع شده و بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد. این شهر دارای جاهای دیدنی زیادی مانند معابد، موزه های تاریخی، کلیسا هایی با معماری مدرن است که جلوه زیبایی به این شهر می بخشد. آب هوای این شهر یکی از دلایلی است که محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارد؛ اگر قصد سفر به روسیه را دارید بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه سفر خرید تور کازان است؛

سفر با تور کازان روسیه

کازان در بهار و تابستان گرم و معتدل است ولی در فصول سرد بسیار سرد است، اما ناگفته نماند که زمستان های بسیار زیبایی دارد؛ برای سفر به این شهر بهتر است در ماه های ژوئن و جولای سفر کنید، زیرا در این ماه ها دمای هوا معتدل است. این تور علاوه بر خدماتی که برای راحتی شما ارائه می دهند ترانسفر فرودگاهی و مترجم نیز در اختیار شماست که سفر را برای شما آسان تر می کند، اکثر تورها بیمه مسافرتی دارند که خسارت هایی شامل فوت، نقص عضو و هزینه پزشکی را پوشش می دهد.

تور سریلانکا

سریلانکا یکی از بهترین مقاصد گردشگری خارجی برای ایرانیان است و با سفر به آن می توانید سفری تمام عیار را با هزینه های پایین تجربه کنید. سریلانکا کشوری با ۲۱ میلیون جمعیت است که به دلیل جزیره ای بودنش، سواحل زیبایی را در دل خود جای داده و به همین دلیل می توانید بهترین آفتابگیری را در سواحل آن تجربه کنید. تور سریلانکا مزایای بسیاری برایتان دارد که از جمله مهمترین آنها را می توان به: برخورداری از بیمه مسافرتی برای کلیه مسافران، تور لیدر فارسی زبان، ترانسفر فرودگاهی، انجام امورات رزرواسیون توسط مسئولین تور، سفر به همراه دوستان و آشنایان و … اشاره کرد.

تور سریلانکا لحظه آخری

تور سریلانکا لحظه آخری بهترین انتخاب برای افرادی است که تمایل به داشتن سفری با بهترین امکانات با هزینه های پایین دارند. تور لحظه آخری سریلانکا همانطور که از نام آن پیداست، زمانی قیمت پایینی خواهد داشت که تنها چند روز به موعد سفر باقی مانده باشد. این تور را تنها زمانی می توان رزرو کرد که بلیط چارتر برای مسیر ارائه شده باشد. چنانچه قصد شرکت در تور لحظه آخری سریلانکا را داشته باشید به هیچ وجه نباید وقت را هدر کنید چرا که مدت زمان کوتاهی برای شرکت در تور خواهید داشت. توجه داشته باشید که تور لحظه آخری سریلانکا از نظر میزان خدمات هیچگونه تفاوتی با تور معمولی نخواهد داشت. شرکت ما از قدرتمندترین سیستم بهره می برد و به دلیل به روزرسانی سریع آن، به آخرین تورهای ارائه شده لحظه آخری دسترسی خواهید داشت.

برگرفته از وب سایت آژانس گردشگری لیانا پرواز https://www.lianaparvaz.com/

 

برچسب ها :

تمامی حقوق مطالب برای سایت تفریحی و سرگرمی 98 فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.