98fun.ir

باور کنید که توی دست گرفتن رگ خواب همسرتان کار سختی نیست و اگر برخی ریزه‌کاری‌ها را رعایت کنید، می‌توانید بدون بالا رفتن صدا یا برگرداندن روی‌تان، گفت‌وگوی امروز‌تان با آقای همسر را به سرانجام برسانید. ما این نکات ساده اما مهم را با شما در میان می‌گذاریم.

اندکی خواب قبل از تصمیم گرفتن

برخی از خانم ها در کسری از ثانیه تصمیم های مهمی برای زندگی خود می گیرند و آنها را با همسرشان درمیان می گذارند و انتظار دارند همسرشان گوش به فرمان شان شود در صورتی که مردها نمی تواند مانند زن ها در لحظه تصمیم بگیرند .توجه داشته باشید تصمیم گیری در لحظه می تواند به ضرر شما باشد و شما پیش از چیدن برخی مقدمات نمی توانید بهترین تصمیم را بگیرید.

اگر فکری به به ذهنتان رسیده قبل از آنکه در مورد آن با همسرتان صحبت کنید ،چرت کوتاهی بزنید زیرا چرت زدن قدرت تصمیم گیری را بالا می برد و به افکارتان سر و سامان می بخشد . اگر پس از بیداری نیز هنوز بر روی تصمیمتان مصمم بودید ، فکرتان را با همسرتان در میان بگذارید.

پازل را کامل کنید

پیش از آنکه همسرتان را به بی‌توجهی محکوم کنید، به شرایطی که برای بحث کردن انتخاب کرده‌اید نگاه کنید. مردها مثل خانم‌ها نمی‌توانند چند کار را در یک زمان انجام دهند و اگر همسرتان مشغول سفت کردن پیچ‌های در است یا برنامه نود می‌بیند، نمی‌توانید از او انتظار داشته باشید با شما در مورد چیزهایی که تمام روز به آنها فکر می‌کردید صحبت کند و بی‌مقدمه تصمیمش را هم بگیرد.

بهتر است زمانی که همسرتان در وضعیت مناسب است از او بپرسید که آیا آماده گفت‌وگو هست و بعد هم به جای اینکه در لحظه گفت‌وگو منتظر پاسخ نهایی‌اش باشید، از همسرتان بخواهید به حرف‌های‌تان فکر کرده و چند ساعت بعد نتیجه را اعلام کند. البته نباید این احتمال را که همسرتان فکر کردن به حرف‌های شما را فراموش خواهد کرد هم نادیده بگیرید و از چنین اتفاقی تعجب نکنید.

صحبت در موقعیت های مناسب

مردان هنگامی که کاری انجام می دهند و یا برنامه مورد علاقه خود را می بینند نمی توانند با همسرشان درباره مسائل مهم صحبت کنند بنابراین اگر می خواهید همسرتان نسبت به صحبتهای شما بی توجه نباشد در زمان مناسب با او گفتگو کنید زیرا مردان برخلاف زنان نمی توانند چند کار را در یک زمان انجام دهند.

برای صحبت با همسرتان ابتدا لازم است از او بپرسید که آیا آماده گفت وگو هست و بعد هم به او فرصت دهید که به حرف های تان فکر کرده و کمی بعد نتیجه را اعلام کند. البته این احتمال وجود دارد که همسرتان فکر کردن به حرف های شما را فراموش کند.

رگ خواب مردها

برای خود یک کارگاه همسرشناسی راه بیاندازید‎

از هیچ چیز تعجب نکنید

شما نمی‌توانید تصمیمی تازه بگیرید و هیچ پیامدی را در زندگی‌تان احساس نکنید. همه راه‌های تازه‌ای که انتخاب می‌کنید، هزینه‌هایی را هم به زندگی‌تان تحمیل می‌کنند. گرچه شما قبل از رفتن از آن راه‌ها باید هزینه‌های‌شان را هم محاسبه کنید اما فراموش نکنید که بخشی از پیامد‌های آن اتفاق‌ها از چشم شما پنهان می‌ماند و تا زمانی که در شرایط پیش آمده قرار نگیرید، نمی‌توانید احساس‌شان کنید.

به همین دلیل اگر همسرتان همیشه به تغییر‌ها به شیوه خاصی واکنش نشان می‌داده، باید انتظار کمی تعدیل شدن واکنش یا تشدید شدنش در این گفت‌وگو را داشته باشید و از چنین پیشامد‌هایی تعجب نکنید. گذشته از این همسرتان هم مثل همه آدم‌ها ممکن است خط‌قرمزهایی داشته باشد و عجیب نیست اگر شما از برخی از این خط‌قرمز‌ها بی‌خبر باشید. به همین دلیل است که گاهی به خیال خودتان یک بحث ساده را پیش می‌کشید اما با واکنش اغراق شده او روبه‌رو می‌شوید. این موقعیت دقیقا همان موقعیتی است که ندانسته در آن از خط‌قرمزهای پنهان همسرتان عبور کرده‌اید.

خودتان را با دیگران مقایسه نکنید

اگر اطلاعاتی که دیگران به شما داده اند یا برداشت هایی که با مشاهده زندگی دیگران پیدا می کنید ، ملاک گرفتن تصمیم تان است خطر بزرگی شما را تهدید می کند. شما باید از سختی ها و شکست های دیگران درس بگیرید و با نگاه کردن به موفقیت های شان کلید موفقیت را بیابید اما باید بدانید در شرایط آنها نیستید و نباید از زندگی آنها الگوبرداری کنید.

برای گرفتن تصمیم های تازه، باید قدم به قدم پیش بروید و برای رسیدن به نتیجه دلخواه تان باید صبوری کنید و مقدمات تغییر را فراهم کنید زیرا شما نمی توانید باورهای همسرتان را یک شبه کنار بگذارید و تغییر دهید.

همسرتان را دقیق بشناسید

برای پیش بینی کردن خواسته ها و واکنش های همسرتان به رفتارها و حرف هایش توجه کنید وبا دقت به لحظه لحظه زندگی او خیره شوید.

درست است که همه مردها از الگوی رفتاری مشابهی پیروی می کنند اما بدانید همسرتان منحصر به فرد است و ممکن است بسیاری از رفتارهایش خاص باشد بنابراین برای خود یک کارگاه همسرشناسی راه بیاندازید.

برچسب ها :

تمامی حقوق مطالب برای سایت تفریحی و سرگرمی 98 فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.