98fun.ir

آیا از مزایا و فواید پله نوردی برای بدن آگاه هستید؟ پله نوردی، یکی از پرفشار ترین ورزشهای دنیا میباشد که تاثیر بسزایی بر چربی سوزی، و همچنین تقویت ماهیچه های نیم تنه پایین بدن مانند ران، زانو و ماهیچه باسن و کمر دارد. پله نوردی میتواند تاثیرات بسیار شگرفی بر روی ریه ها و قلب و اندام های داخلی بگذارد.

پله نوردی یک ورزش منحصربفرد میباشد که میتواند در دراز مدت تاثیر قوی و مثبتی بر روی سلامتی تان بگذارد.

فواید پله نوردی

– سوزاندن کالری بیشتر: پله نوردی گروه وسیعی از عضلات و ماهیچه ها را با هر گامی که بر می دارید، همراه با بالا کشیدن وزن بدنتان، قدم به قدم درگیر می کند. استفاده کردن از وزن بدن خودتان برای بالا رفتن از پله ها یک تمرین فوق العاده برای چربی سوزی است.

– بالا رفتن از پله ها یک ورزش بسیار خوب و مفید برای سلامت قلب است که به افزایش قدرت پاها هم کمک می کند. پله نوردی دارای هر دو خواص ورزش های هوازی و استقامتی است.

– این ورزش برای افزایش روند متابولیسم بسیار خوب و عالی است. می تواند به کنترل قندخون کمک کرده و برای افراد دیابتی ورزشی عالی است.

– شکل دادن به عضله: حقیقت این است که اگر شما پاهای قوی داشته باشید، بقیه‌ی زندگی‌تان کمی آسان‌تر خواهد شد. دویدن در پله‌ها، پاهای شما را بهتر از هر تمرین دیگری قوی می‌کند. تمرینی مانند دویدن، هر چقدرهم شدید باشد، عضلات‌تان را مجبور نمی‌کند که با گرانش مبارزه کنند. پله نوردی، روی همان گروه‌های عضلانی کار می‌کند که دویدن آ‌ن‌ها را تمرین می‌دهد، اما به شیوه ای متفاوت.

– پله نوردی روزانه، خطر مرگ و میر را ۳۳ درصد کاهش میدهد.

– استرس و اضطراب و احساس افسردگی را کاهش میدهد.

برچسب ها :

تمامی حقوق مطالب برای سایت تفریحی و سرگرمی 98 فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.